Δείτε τα νέα των μεγαλύτερων ελληνικών ομάδων

Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Μπαμπάς (!!!) ο Κριστιάνο Ρονάλντο

Μπορεί να αποχώρησε σκασμένος από το Παγκόσμιο Κύπελλο, ωστόσο ο Κριστιάνο Ρονάλντο έχει κάθε λόγο να χαμογελάει και να νιώθει περήφανος. Ο Πορτογάλος επιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης, έγινε πατέρας (απέκτησε ένα υγιέστατο αγοράκι), όπως ανακοίνωσε ο ίδιος μέσω της ιστοσελίδας του στο Facebook!

"Με μεγάλη μου χαρά, θέλω να σας ενημερώσω ότι πρόσφατα έγινα πατέρας, απέκτησα ένα υγιέστατο αγοράκι. Οπως συμφωνήσαμε με την μητέρα του γιου μου, η οποία προτιμάει να διατηρήσει την ανωνυμία της, εγώ θα διατηρώ την αποκλειστική κηδεμονία του γιου μου.

Περαιτέρω πληροφορίες δεν θα δοθούν στην δημοσιότητα και θα ζητήσω από όλους να σεβαστούν το δικαίωμά μου να κρατήσω το συγκεκριμένο ζήτημα, όπως και το παιδί μου, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας".


Οι πληροφορίες στον διεθνή Τύπο αναφέρουν ότι η γυναίκα που έφερε στον κόσμο τον "καρπό του έρωτα της" με τον διάσημο Πορτογάλο αστέρα του ποδοσφαίρου, κατάγεται από την Νότια Αμερική, αλλά τίποτα περισσότερο...


novasports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου