Δείτε τα νέα των μεγαλύτερων ελληνικών ομάδων

Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

«Μεγάλη ομάδα ο ΠΑΟΚ»

Την ικανοποίηση του για την αίσια έκβαση του θέματος με την μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ, εξέφρασε ο Φρανσίσκο Ζουέλα. «Ηθελα πολύ να παίξω σε μια τόσο μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΠΑΟΚ», σημείωσε ο Αγκολέζος άσος. 


Ο Αφρικανός άσος μιλώντας στην« Sportday» αναφέρθηκε σχετικά:

«Ηθελα πολύ να παίξω σε μια τόσο μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΠΑΟΚ. Περιμένω την ενημέρωση από τον μάνατζέρ μου και έρχομαι στη Θεσσαλονίκη. Από την πρώτη ώρα που μίλησα με τον Ζήση Βρύζα ήξερα ότι θα τα βρούμε. Παίξαμε μαζί στην Ξάνθη, είναι φίλος μου και ένας πολύ σοβαρός άνθρωπος. Χαίρομαι που θα συνεργαστούμε και πάνω απ' όλα χαίρομαι που θα παίξω στην Τούμπα ως παίκτης του ΠΑΟΚ. Ξέρετε, όλοι οι αντίπαλοι φοβούνται αυτό το γήπεδο. Ο κόσμος είναι εκπληκτικός.

Ξέρω πόσο πολύ αγαπάνε την ομάδα τους και πόσο τη στηρίζουν. Ακόμα και φέτος μαθαίνω ότι τα εισιτήρια εξαντλούνται. Μακάρι να πάμε καλά φέτος και ο ΠΑΟΚ να ικανοποιηθεί από την απόδοσή μου. Μακάρι να καταφέρει ο ΠΑΟΚ να με αποκτήσει του χρόνου. Εγώ, ως επαγγελματίας, είμαι ανοικτός σε κάθε πρόταση και πολύ περισσότερο από μία ομάδα με τέτοια ιστορία, όπως ο ΠΑΟΚ».  



gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου