Δείτε τα νέα των μεγαλύτερων ελληνικών ομάδων

Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Μιραλάς: "Την Παρασκευή υπογράφω"

Μόνο οι υπογραφές απομένουν για να οριστικοποιηθεί η μεταγραφή του Κέβιν Μιραλάς στον Ολυμπιακό. Ο Βέλγος επιθετικός ήρθε την Πέμπτη στην Αθήνα και για περισσότερες από 4 ώρες βρέθηκε στα γραφεία της πειραϊκής ΠΑΕ, όπου όπως είπε ο ίδιος εξερχόμενος από την αίθουσα, την Παρασκευή θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο.
"Έχουμε προφορική συμφωνία με τον Ολυμπιακό. Αύριο πρόκειται να περάσω από ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα υπογράψω", επισήμανε ο 23χρονος μέσος κατά την αναχώρηση του από τα γραφεία των Πειραιωτών. Για το πως νιώθει που θα αγωνιστεί στους "ερυθρόλευκους" απάντησε: "Πάρα πολύ όμορφα. Είμαι χαρούμενος που θα παίξω σε μία ομάδα σαν τον Ολυμπιακό. Ακόμη δεν έχω μάθει πολλά για τη νέα μου ομάδα. Θα ξεκινήσουν όμως σύντομα οι προπονήσεις και θα μάθω".

Όταν ρωτήθηκε αν θυμάται κάτι από τις αναμετρήσεις του Ολυμπιακό με τη Σεντ Ετιέν στο Κύπελλο UEFA, είπε: "Θυμάμαι τη δυνατή και θερμή ατμόσφαιρα που είχαν δημιουργήσει οι οπαδοί του Ολυμπιακού. Οι προπονήσεις θα ξεκινήσουν νωρίς και θα κάνω ό, τι μπορώ για να μάθω όσο πιο γρήγορα γίνεται τα συστήματα και τον τρόπο που αγωνίζεται η ομάδα".


Ο Βέλγος ξεκαθάρισε για την θέση που αγωνίζεται: "Μου αρέσει να αγωνίζομαι στην επίθεση. Είμαι επιθετικός", είπε χαρακτηριστικά.


novasports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου