Δείτε τα νέα των μεγαλύτερων ελληνικών ομάδων

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Ανανεώνει ο Κάμπορα


Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο έντυπο Τύπο, ο Χαβιέ Κάμπορα, αναφέρεται στο κύπελλο, την πορεία του Αρη στο πρωτάθλημα καθώς και στην έφεσή του για γκολ. Επίσης, αποκάλυψε ότι θα παραμείνει στην ομάδα για τα επόμενα χρόνια αφού απομένουν τα τυπικά για να ανανεώσει τη συνεργασία του.

«Θα κάνω τα πάντα για να μείνει ο φετινός Αρης στην ιστορία», είπε μεταξύ άλλων, ο 29χρονος σκόρερ που μίλησε για όλους και για όλα. Στα σημαντικότερα σημεία, υπογράμμισε: «Το σημαντικό είναι να βρισκόμαστε κοντά στις φάσεις και να δημιουργεί η ομάδα ευκαιρίες. Η αλήθεια είναι ότι τα δύο τελευταία γκολ τα πέτυχα ενώ ήμουν πεσμένος στο έδαφος. Με οποιοδήποτε τρόπο και αν έρθουν τα γκολ όμως εμείς τα καλωσορίζουμε, έστω και αν πρέπει να σβαρνιστώ ή να σκοράρω με το κεφάλι ή με σουτ».

«Εχω κάνει και καλύτερη σεζόν με πολλά γκολ στο παρελθόν, στην Αργεντινή. Είχε τύχει να σκοράρω σε εννιά συνεχόμενες αγωνιστικές, ενώ στο εξάμηνο που αγωνίστηκα έφτασα στα 13 γκολ, βγαίνοντας πρώτος σκόρερ».

«Είναι πάρα πολύ μεγάλη τιμή να με υπολογίζουν ως έναν από τους πιο φορμαρισμένους Αργεντίνους στην Ευρώπη, αν σκεφτεί κανείς μάλιστα την ποιότητα και την μεγάλη αξία των επιθετικών της πατρίδας μου που παίζουν στην Ευρώπη. Επομένως μόνο και μόνο που αναφέρονται σε εμένα αυτό με κάνει περήφανο».

Για το γκολ κόντρα στη Λάρισα, είπε: «Εκείνη τη στιγμή η μπάλα μένει μπροστά μου και με τον τρόπο που πέφτω έχω μπροστά μου την εστία και η μόνη μου σκέψη ήταν να προσπαθήσω να την χτυπήσω την και να την στείλω στα δίχτυα. Το μόνο που σκέφτηκα εκείνη την στιγμή ήταν να σκοράρω. ’λλωστε πριν την έναρξη του αγώνα είχαμε «γιορτάσει» τα γενέθλια μας. «ένα χρόνο δίχως πέναλτι». Ίσως αυτό να επηρέασε την σκέψη μου, ότι δύσκολα θα παίρναμε πέναλτι. Επομένως έπρεπε να στείλω την μπάλα στα δίχτυα».

«Όλα τα γκολ που έχω πετύχει μου αρέσουν και τα θυμάμαι. Αυτό που βίωσα περισσότερο ήταν αυτό κόντρα στον Ολυμπιακό. Κυρίως για τον τρόπο με τον οποίο το πανηγύρισε ο κόσμος και τα συναισθήματα που μας μετέφερε σε εμάς εκείνη την στιγμή. Παράλληλα το δικό μου γκολ έκρινε την αναμέτρηση και μας έδωσε μια σημαντική νίκη. Επίσης μου έχει μείνει στη μνήμη το περσινό γκολ με τον Πανθρακικό την τελευταία αγωνιστική. Αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ».

Σχετικά με το γκολ που πανηγύρισε περισσότερο: «Μακράν το γκολ του Νέτο. Ήταν ένα γκολ που έφερε απίστευτη ανακούφιση στην ομάδα. Ανακούφιση για το λόγο, ότι η ομάδα προσπαθούσε να παίξει ποδόσφαιρο και το γήπεδο δεν το επέτρεπε. Συν το γεγονός ότι δεν αξίζαμε τον αποκλεισμό. Επομένως από την υπερπροσπάθεια που είχαμε καταβάλει, θεωρώ ότι το συγκεκριμένο γκολ το πανηγύρισε όλη η ομάδα περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο».

«Μέχρι τώρα στη καριέρα μου, για όλες τις αποφάσεις που έχω πάρει δεν έχω μετανιώσει για καμιά. Δόξα τον θεό δεν έχω μετανιώσει ούτε στιγμή για την απόφαση να έρθω στον ’ρη. Έχω κάνει πολλά παιχνίδια, έχω σημειώσει αρκετά γκολ, βρίσκομαι σε μια πανέμορφη χώρα, σε μια όμορφη πόλη, η οποία κάνει ευτυχισμένο και εμένα και την οικογένεια μου και αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά. Ωστόσο το πιο σημαντικό είναι η αναγνώριση που υπάρχει στο έργο μου από τον κόσμο της ομάδας».

Σε τι διαφέρει ο Αρης από τις υπόλοιπες ομάδες; «Η μεγάλη διαφορά είναι το οπαδικό κίνημα της ομάδας. Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω, πώς κάθε Κυριακή αυτοί οι οπαδοί μας εκπλήσσουν, είτε παίζουμε εντός, είτε εκτός έδρας. Όσον αφορά το αθλητικό κομμάτι, είμαι πεπεισμένος ότι έχω έρθει σε μια ομάδα με ποιοτικούς ποδοσφαιριστές και όλοι είμαστε σίγουροι ότι θα καταφέρουμε να μπούμε στα play-off. Είμαστε πανέτοιμοι να παλέψουμε ως το τέλος για το κύπελλο, αλλά και για το κάτι παραπάνω στο πρωτάθλημα».

«Πέρυσι αγωνίστηκα λιγότερο σε σχέση με φέτος, ωστόσο κατάφερα να σημειώσω κάποια γκολ. Ο ρόλος μου αυτή την στιγμή στον αγωνιστικό χώρο είναι διαφορετικός, πιο ελεύθερος και μου δίνει την δυνατότητα να βρίσκομαι μέσα στην περιοχή και να πετυχαίνω περισσότερα γκολ».

«Το πιο σημαντικό παιχνίδι είναι αυτό του Σαββάτου με την Καβάλα. Όταν τελειώσει αυτό, το πιο σημαντικό θα είναι το επόμενο ανεξαρτήτου αντιπάλου. Και πάει λέγοντας.»

«Είμαστε έτοιμοι να δώσουμε τα πάντα στα ημιτελικά. Δεν μπορώ να σκέφτομαι αυτή την στιγμή τον τελικό, γιατί έτσι πηδάμε τον ημιτελικό. Σίγουρα όμως ονειρευόμαστε έναν τελικό».

«Θέλω να αναγνωρίσω την μεγάλη ώθηση και στήριξη που μας δίνουν. Αυτό δεν το νοιώθω μόνο εγώ, αλλά και οι συμπαίκτες μου. Είναι ξεκάθαρη η υπόσχεση που τους έχουμε δώσει, ότι θα δίνουμε τα πάντα μέσα στο γήπεδο. Και με αυτόν τρόπο ίσως να καταφέρουμε να φέρουμε αυτή την ομάδα ψηλά και ο φετινός Αρης να γραφεί με «χρυσά» γράμματα στην ιστορία».
www.novasports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου