Δείτε τα νέα των μεγαλύτερων ελληνικών ομάδων

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Ίβιτς έως το 2012


Παίκτης του ΠΑΟΚ μέχρι το 2012 είναι από σήμερα ο Βλάνταν Ίβιτς.Ο Σέρβος μέσος μέσα στον γενικό χαμό που υπήρχε και την ήττα από τον Άρη υπέγραψε με τον δικέφαλο του Βορρά για δύο ακόμα χρόνια.

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο Βλάνταν Ίβιτς δήλωσε:«Είμαστε όλοι ευχαριστημένοι με τη συμφωνία για το νέο συμβόλαιο. Δεν έχω πάντως τη μεγάλη χαρά, που έχει ένας παίκτης όταν υπογράφει ένα νέο συμβόλαιο, και ο λόγος είναι γνωστός.Είμαι εδώ δύο χρόνια, θα είμαι άλλα δύο, πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε αυτήν την προσπάθεια και στα επόμενα χρόνια να έρθουν τίτλοι.

Στα εναπομείναντα τέσσερα παιχνίδια, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε νίκες στο μέλλον, τόσο για μας, όσο και για τον κόσμο, για να χαρούμε αυτήν την καλή εικόνα που έχουμε σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι στον ΠΑΟΚ, πάντα ήξερα για τους φιλάθλους του, είναι μια μεγάλη ομάδα με πολύ μεγάλο λαό».

46footballnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου