Δείτε τα νέα των μεγαλύτερων ελληνικών ομάδων

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Τσακίρης: «Τους έχει βαρεθεί ο κόσμος»


Με σκληρά λόγια μίλησε ο Κωνσταντίνος Τσακίρης για την κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ενώ χαρακτήρισε απαράδεκτη την ανακοίνωση του Αντώνη Αντωνιάδη. Ο πρόεδρος του Πανιωνίου αναφέρθηκε και στην εικόνα της ομάδας του.

Ο ΚΟΡΙΟΣ Μόνον αυτούς;
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος του Πανιωνίου στον «Sentra 103,3»:

«Κάθε φορά συμβαίνει το ίδιο πράγμα. Αλλοιώνεται στην Ελλάδα ο χαρακτήρας του ποδοσφαίρου. Πάμε να το κάνουμε μπάσκετ. Ο Ολυμπιακός ήρθε στη Νέα Σμύρνη και δεν ήταν σε καλή μέρα. Το ίδιο και ο Παναθηναϊκός αλλά δεν είχαμε τύχη.Οι λεπτομέρειες είναι πάντα με τον μεγάλο", είπε αρχικά και συμπλήρωσε:

«Το πρόβλημα δεν είναι η Superleague αλλά εμείς, εμείς ζητάμε την αδικία, θέλουμε να γίνουμε χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη. Εφυγε ο Γκαγκάτσης και λοιπόν; Αλλαξε κάτι; Οχι, το πρόβλημα ήμασταν πάντοτε εμείς, οι διοικούντες στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Εμείς πάμε να αδικήσουμε ο ένας τον άλλον», είπε αρχικά και συνέχισε:

«Στα προηγμένα ευρωπαϊκά κράτη υπαρχει αγωνία για το αποτέλεσμα και τα γήπεδα γεμίζουν. Εδώ κατεβαίνει ο Παναθηναϊκός στη Νέα Σμύρνη και είναι σίγουρο διπλό. Και εμείς σαν Πανιώνιοι αντέχουμε, όμως αυτοί σε λίγο θα παίζουν μόνοι τους. Ο κόσμος τους έχει βαρεθεί».

Αναφερόμενος στην αγωνιστική εικόνα του Πανιωνίου, ξεκαθάρισε: «Είπα ότι η ομάδα μου ήταν κακή αλλά κακός ήταν και ο αντίπαλός μου. Γιατί δεν το άφησε να κριθεί στις λεπτομέρειες;».

Οσο για την ανακοίνωση του κ. Αντωνιάδη: «Την θεωρώ απαράδεκτη γιατί επιτίθεται προσωπικά σε μένα. Μόνο ο Χατζηχρήστος έχει κάνει κάτι τέτοιο αλλά ο Χατζηχρήστος ήταν οπαδός. Πλέον, δεν μπορώ να ξαναπάω στο ΟΑΚΑ γιατί θα φάω ξύλο. Πρέπει να κρατάμε ένα επίπεδο. Εγώ δεν έχω φερθεί ποτέ μου έτσι και τους έχω φιλοξενήσει και στο γήπεδο και στο σπίτι μου και στο σκάφος μου».

Ο Κωνσταντίνος Τσακίρης ευχαρίστησε «τους εκλέκτορες της Εθνικής που επιλέγουν ποδοσφαιριστές για την αξία τους και όχι για την φανέλα της ομάδας τους», ενώ για τη συμπεριφορά των οπαδών του Πανιωνίου, είπε: «Αυτά είναι εσωτερικά μας θέματα». Τέλος για το φινάλε του πρωταθλήματος για τον Πανιώνιο, ανέφερε: «Επτά βαθμούς χρειαζόμαστε και έχουμε έξι παιχνίδια. Η αποστολή δεν ακούγεται δύσκολη. Υπάρχει όμως άγχος και αντιμετωπίζουμε ομάδες που είναι σε δύσκολη θέση. Η συνέχεια είναι πολύ δύσκολη αλλά είμαστε Πανιώνιος και θα κάνουμε αυτό που πρέπει».
www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου