Δείτε τα νέα των μεγαλύτερων ελληνικών ομάδων

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Το τελευταίο δώρο του Μαρέσκα


Το σύνθημα της νίκης του Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ επί του Παναθηναϊκού έστειλε ο Έντσο Μαρέσκα, ο οποίος τόνισε ότι θα είναι το τελευταίο φετινό δώρο προς τον κόσμο των «ερυθρολεύκων».

Ο Ιταλός άσος σε δηλώσεις του αρχικά αναφέρθηκε στις μουρμούρες του κόσμου για την απόδοσή του στα τελευταία ματς. «Για να είμαι ειλικρινής, δεν θέλω να μιλήσω για μένα και την απόδοσή μου. Το θέμα είναι πάντα η ομάδα. Ο Ολυμπιακός είναι πιο σημαντικός από όλους μας.. Αυτό που έχει σημασία είναι να παίζει καλά η ομάδα».

Για το μεγάλο ντέρμπι απέναντι στον Παναθηναϊκό πρόσθεσε: «Ξέρω τι σημασία που έχει για τον σύλλογο και την ομάδα το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό. Αντιλαμβάνομαι ότι θέλουν όλοι να τους κερδίσουμε. Μου αρέσουν τα ντέρμπι. Μπορούμε να πούμε ότι ίσως είναι το τελευταίο καλό δώρο που μπορεί να κάνουμε στον κόσμο μας φέτος».

Όσο για τη φετινή χρονιά του Ολυμπιακού συμπλήρωσε: «Δεν χωράει αμφιβολία πως η χρονιά δεν ήταν καλή. Θα πρέπει όμως ο κόσμος να ξέρει πως εμείς οι ποδοσφαιριστές είμαστε οι πρώτοι που στεναχωριόμαστε όταν δεν παίζουμε καλά και χάνουμε ή δεν κερδίζουμε. Το λέω ειλικρινά. Μας θλίβει που δεν έχουμε ικανοποιήσει σε αρκετά ματς τον κόσμο. Μας πειράζει και εμάς πολύ. Είμαστε επαγγελματίες, όμως και πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας ως το τέλος».


Μπράβο: «Μιλάω στο γήπεδο»

Την καλύτερη του σεζόν στον Ολυμπιακό διανύει φέτος ο Ραούλ Μπράβο, ο οποίος ωστόσο τονίζει σχετικά με αυτό. «Το έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν και θα το επαναλάβω. Δεν έχω αλλάξει. Εγώ πάντα έτσι έπαιζα. Και την πρώτη χρονιά όσο αγωνίστηκα πριν και μετά τον τραυματισμό και τη δεύτερη όσο πήρα ευκαιρίες».

Ο Ισπανός αμυντικός στη συνέχεια πρόσθεσε: «Φέτος απλώς με εμπιστεύονται περισσότερο και από τη στιγμή που παίζω, δείχνω τι μπορώ να προσφέρω. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που φοράω τη φανέλα του Ολυμπιακού και που βρίσκομαι στην Ελλάδα. Δεν μου αρέσει να μιλάω πολύ για την εμφανίσεις μου. Προτιμώ να μιλάω στο γήπεδο».

Όσο για το ντέρμπι της Κυριακή ο Μπράβο συμπλήρωσε: «Πρέπει να παίζουμε πάντα όπως με την Μπορντό. Να παίζουμε με καρδιά και μυαλό. Έτσι θα πρέπει να παίξουμε και με τον Παναθηναϊκό και να κερδίσουμε για τους οπαδούς μας και για τους εαυτούς μας».\

www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου