Δείτε τα νέα των μεγαλύτερων ελληνικών ομάδων

Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

«Θέλω πρωτάθλημα»


Μόνο το πρωτάθλημα ενδιαφέρει τον Σιμάο Μάτε Τζούνιορ, ο οποίος για την ώρα κλείνει τα αυτιά του στις σειρήνες του εξωτερικού όπως παραδέχθηκε σε συνέντευξή του σε συνδρομητικό κανάλι.

Ο νεαρός Μοζαμβικανός μέσος του Παναθηναϊκού μίλησε στη NOVA:

Για το φημολογούμενο ενδιαφέρον ευρωπαϊκών συλλόγων: «Έχω συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό μέχρι το 2012 . Συγκεντρώνομαι λοιπόν στη δουλειά που έχω εδώ. Θέλω να δουλεύω σκληρά μέχρι την τελευταία μέρα του συμβολαίου μου. Αυτό ακριβώς έχω στο μυαλό μου. Θέλω να κερδίσω όσα πρωταθλήματα και Κύπελλα μπορώ. Το μυαλό μου λοιπόν είναι εδώ. Αν κάποιος μεγάλος σύλλογος ενδιαφερθεί για μένα, θα ήθελα να παίξω σε ένα άλλο επίπεδο. Έχω ακούσει για ενδιαφέρον, αλλά δεν υπάρχει πρόταση. Όλα είναι φήμες. Τα ξεχνάω όλα αυτά».

Για την κατάκτηση του πρωταθλήματος:
«Δεν ξέρω πως θα πάρουμε το πρωτάθλημα. Αν θα είναι με έναν βαθμό διαφορά, τρεις ή έξι. Το μόνο που έχουμε στο νου μας είναι να το πάρουμε. Δεν με ενδιαφέρει η διαφορά, απλά θέλω να γίνω πρωταθλητής. Ελπίζω όμως να το κατακτήσουμε με μεγαλύτερη διαφορά από ότι έχουμε τώρα».

Για τον Ζιλμπέρτο Σίλβα:
«Εξαιρετικός ποδοσφαιριστής. Είναι σαν μεγάλος αδελφός για μένα. Μαθαίνω δίπλα του. Πάντα μας δείχνει το σωστό τρόπο για οτιδήποτε. Είναι έμπειρος και απλά τέλειος. Πραγματικό παράδειγμα για μας τους νεαρούς. Πάντα είναι καλός και ευγενικός μαζί μας. Μας υποστηρίζει. Θέλω να τον ευχαριστήσω γιατί είναι πολύ καλό παιδί και μας βοηθάει».
www.gazzetta.gr

Για την αλλαγή θέσης:
«Όταν έγινα επαγγελματίας στη Μοζαμβίκη, με έβαλαν να αλλάξω θέση και να γίνω κεντρικός αμυντικός. Ήρθα εδώ ως στόπερ και έπρεπε πάλι να αλλάξω θέση. Απλά συγκεντρώνομαι και κάθε μέρα προσπαθώ να μάθω. Ξεχνάω τα άσχημα και κρατάω τα καλά. Μαθαίνω και έτσι μόνο μπορώ να βελτιωθώ».

Για το πρόβλημα της γλώσσας:
«Καθημερινά προσπαθώ να τα μάθω. Είμαι ξένος και μου φαίνονται δύσκολα. Προσπαθώ να τα βελτιώσω με τους συμπαίκτες και τους προπονητές. Μια μέρα θα μιλάω ελληνικά. Μια μέρα θα σας εκπλήξω, απλά περιμένετε αυτή τη μέρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου