Δείτε τα νέα των μεγαλύτερων ελληνικών ομάδων

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Βαλβέρδε: "Δεν με ήθελε ο Κόκκαλης"

Tους λόγους που αρνήθηκε την πρόταση του Ολυμπιακού εξήγησε ο Ερνέστο Βαλβέρδε. Οπως αναφέρει το Redplanet.gr, ο Ισπανός τεχνικός μίλησε σε φίλο του από την Ελλάδα και του εκμυστηρεύτηκε τον λόγο για τον οποίο αρνήθηκε να κάτσει ξανά στον πάγκο των "ερυθρολεύκων", λέγοντας πως ο Σωκράτης Κόκκαλης δεν τον ήθελε πραγματικά.

"Νομίζω ότι ο Κόκκαλης δεν με ήθελε πραγματικά. Δεν μπορώ φυσικά να είμαι σίγουρος, αλλά αυτή την αίσθηση έχω. Περισσότερο θέλησε να κινηθεί για να με πάρει πίσω, υπό την πίεση του κόσμου, που φώναζε το όνομά μου σε πολλά παιχνίδια του Ολυμπιακού.

Μη νομίζετε πως δεν ξέρω τι είχε γίνει στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. του Ολυμπιακού και τα όσα είχε πει για εμένα ο πρόεδρος. Δύο δημοσιογράφοι από την Αθήνα με πήραν και μου τα είπαν. Δεν ξέρω αν έχω λάθος, αλλά δεν έχω πειστεί ότι με θέλει πίσω".
,ήταν τα λόγια του Βαλβέρδε.


novasports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου