Δείτε τα νέα των μεγαλύτερων ελληνικών ομάδων

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

«Μπορεί τίτλο ο ΠΑΟΚ»


Ο Τζο Μπιζέρα μπορεί να αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ και να συνεχίζει την καριέρα του στην Αλμπαθέτε αλλά δεν ξεχνάει την πρώην ομάδα του. Ο Ουρουγουανός άσος θεωρεί δύσκολο το ματς του «δικεφάλου» με τον Αρη.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στον sport103 FM

Για την παρουσία του στην Αλμπαθέτε:

«Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά και έχω προσαρμοστεί με την ισπανική γλώσσα να έχει βοηθήσει σημαντικά. Όπως και το γεγονός ότι αγωνίζομαι κάθε αγωνιστική και να πετύχουμε να φύγουμε από τις τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας».

Για το γεγονός ότι όταν έφυγε από τον ΠΑΟΚ δεν διεκδίκησε τα δεδουλευμένα αλλά και το υπόλοιπο του ποσού που αντιστοιχούσε στο συμβόλαιό του:

«Στην αρχή το γεγονός ότι θα έπρεπε να φύγω ήταν μια έκπληξη για μένα. Κι αφού το προπονητικό τιμ δεν με είχε στα πλάνα, δεν ήταν σωστό να διεκδικήσω κάτι παραπάνω και να μην βρω μία φιλική λύση από την στιγμή που η ομάδα δεν είχε την απαίτηση να μείνω. Αυτό ήταν το λογικό και έπρεπε να κάτσουμε να συζητήσουμε όπως και έγινε».

Για τον φίλο του και συμπαίκτη του αλλά και συμπατριώτη του στον ΠΑΟΚ τον Πάμπλο Γκαρσία:

«Έχω επικοινωνία κυρίως με τον Πάμπλο Γκαρσία που είναι πολύ καλός φίλος μου και φυσικά και είδα το γκολ του με τον Παναθηναϊκό που ήταν ένα πανέμορφο γκολ και ήταν σημαντικό πως ήταν απέναντι σε μία ομάδα που είναι πρώτη στην βαθμολογία. Κρατάω όμως επαφή και με τον Πάμπλο Κοντρέρας που είχαμε μία πολύ καλή σχέση, όσο ήμουν στον ΠΑΟΚ. Ξέρω τι συμβαίνει. Γνωρίζω πως όλοι είναι χαρούμενοι για την πορεία της ομάδας και ότι μπορούν να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα και είναι σημαντικό και να κάνουν χαρούμενους και τους φιλάθλους που το έχουν ανάγκη κάτι τέτοιο».

Για το αν πιστεύει ότι ο ΠΑΟΚ μπορεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα:

«Θεωρώ ότι ο ΠΑΟΚ που είναι μία μεγάλη ομάδα κι εδώ που βρίσκεται βαθμολογικά στην 2η θέση και κοντά στην 1η σίγουρα μπορεί να έχει το όνειρο για την κατάκτηση του πρωταθλήματος».

Για το ντέρμπι της Κυριακής με τον Άρη:

«Από την στιγμή που ο ΠΑΟΚ βρίσκεται στην 2η θέση, είναι μία ομάδα που πρέπει να κερδίσει αυτό το ντέρμπι. Έναν αγώνα που έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και για την πόλη και ο ΠΑΟΚ πρέπει να κάνει οτιδήποτε για να το νικήσει και για να ικανοποιήσει και τους οπαδούς του χωρίς όμως να είναι εύκολο».

Για τη διαδικασία που έχει ξεκινήσει για απόκτηση κοινοτικού διαβατηρίου:

«Είναι σημαντικό να έχω το κοινοτικό διαβατήριο αν και χρειάζεται κάποιο χρόνο γιατί διευκολύνει για ένα καλό συμβόλαιο αφού οι θέσεις ξένων είναι λίγες στην Ευρώπη και έτσι θα έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ ξανά σε πρωτάθλημα πρώτης κατηγορίας».

Για το αν θα έχει την δυνατότητα να έρθει να παρακολουθήσει ένα από τα επόμενα φετινά παιχνίδια του ΠΑΟΚ στο γήπεδο της Τούμπας:

«Θα είναι δύσκολο λόγω των υποχρεώσεών μου αλλά αν θα έχω την ευκαιρία σίγουρα για να έβλεπα και τον Πάμπλο Γκαρσία που τον γουστάρω πάρα πολύ».

Για την ατμόσφαιρα του γηπέδου της Τούμπας:

«Σίγουρα η ατμόσφαιρα που ζει κανείς μέσα στην Τούμπα είναι κάτι το φανταστικό. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο του ΠΑΟΚ για την αγάπη που μου έδειξε και προσωπικά δεν πίστευα ποτέ ότι θα γνωρίσω φίλαθλο κόσμο που να έχει τόσο μεγάλη αγάπη στην ομάδα του. Νόμιζα ότι στην Ουρουγουάη αγαπούσαμε πάρα πολύ τις ομάδες, αλλά ο ΠΑΟΚ έχει αποδείξει ότι είναι κάτι ξεχωριστό. Είναι κάτι που δεν το βρίσκεις πουθενά και εύχομαι να πάρει η ομάδα το πρωτάθλημα, να πάνε όλα καλά και να μπορέσει να το χαρεί ο κόσμος που το θέλει πάρα πολύ αλλά και όλοι στην ομάδα. Ακόμα όμως και αν δεν πάρουν το πρωτάθλημα, να συνεχίσουν να στηρίζουν την ομάδα, γιατί αυτοί είναι που ξέρουν τι σημαίνει ο ΠΑΟΚ».

Για το αν σκέφτεται να έρθει στην Ελλάδα είτε ως επίσκεψη είτε για να παίξει ξανά μπάλα στην χώρας μας:

«Θα γούσταρα να έρθω στην Ελλάδα για να δω κάποιο ματς του ΠΑΟΚ από την κερκίδα και φυσικά και τον φίλο μου τον Γκαρσία. Θα ήθελα να επιστρέψω κάποτε στην Ελλάδα. Γιατί είναι μία χώρα που με αγκάλιασε και εγώ και η οικογένειά μου περνούσαμε πολύ καλά. Είναι σημαντικό ότι και ο γιος μου γεννήθηκε στην Ελλάδα και θα ήθελα πολύ να ζήσει τα πρώτα του χρόνια στη χώρα. Θα δούμε τι θα κάνουμε το καλοκαίρι».

Για το ποια ομάδα υποστηρίζει στην Ισπανία:

«Εγώ δεν υποστηρίζω κάποια ομάδα στην Ισπανία. Το έχω δηλώσει πολλές φορές ότι είμαι φίλαθλος της Πενιαρόλ 100%. Στην Ισπανία έχω μία συμπάθεια στην Ρεάλ Μαδρίτης, επειδή έχει καλούς παίκτες, αλλά εγώ είμαι μόνο Πενιαρόλ».

www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου